خبرگزاری تربت

اخبار تربت حیدریه و تربت جام

خبرگزاری تربت

اخبار تربت حیدریه و تربت جام

پنجره خانه کشتی تربت حیدریه به سمت افق های شکوفایی

خانه کشتی

پنجره خانه کشتی تربت حیدریه به سمت افق های شکوفایی

رئیس هیئت کشتی تربت حیدریه از بهره برداری خانه کشتی این شهرستان در اخرین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرگزاری زاوه “مهدی ناصری” در مراسم افتتاح خانه کشتی تربت حیدریه اظهار کرد: با توجه به قابلیت های بالای ورزش کشتی و مدال آوری این رشته در عرصه های ملی و بین المللی و با وجود جوانان مستعد و آینده دار شهرستان تربت حیدریه در این رشته ورزشی، لزوم توجه به این قشر و نیاز به ایجاد زیرساخت های ابتدایی ان موجب شد تا با همت و مساعدت مسئولین به ویژه خیرین و ورزش دوستان احداث و بازسازی خانه های کشتی در تربت حیدریه در دستور کار این هیئت قرار گیرد.

   

وی افزود: خانه کشتی شهرستان تربت حیدریه با هزینه ای حدود سه میلیارد ریال بازسازی شد که این مبلغ بطور کامل از محل کمک های مردمی و خیرین ورزشی تأمین شد.

 

ناصری تصریح کرد: متأسفانه شهرستان تربت حیدریه تا بیش از این از فقدان خانه کشتی رنج می برد، لکن با همت دست اندرکاران و خیرین، همزمان با افتتاح خانه کشتی شهرستان در محل استادیوم ورزشی تختی، خانه کشتی بسیج نیز با هزینه ای حدود دو میلیارد ریال در محل مجتمع ورزشی بسیج واقع در میدان بسیج احداث و به بهره برداری رسید.

 

شهردار تربت حیدریه گفت: سالن کشتی با چوخه نیز در روستای نسر از توابع بخش رخ که از قدمت و جایگاه خاصی در بین مردم این منطقه و استان برخوردار است تاکنون با صرف هزینه ای بالغ بر سیصد میلیون ریال در دست احداث است که انشاالله در سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

ناصری ابراز امیدواری کرد با این طرح ها و پروژه ها شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش کشتی گیران نسل جوان و علاقه مند به ورزش کشتی در این شهرستان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.