خبرگزاری تربت

اخبار تربت حیدریه و تربت جام

خبرگزاری تربت

اخبار تربت حیدریه و تربت جام

دشمن کوچکتر از آن است که به عزم راسخ این ملت آسیبی برساند


شریعتی-تبار-215x160

دشمن کوچکتر از آن است که به عزم راسخ این ملت آسیبی برساند

امام جمعه تربت حیدریه ضمن قدردانی از حضور گسترده و پر شور مردم در یوم الله 22 بهمن افزود: حضور با عظمت مردم نشان داد که جبهه استکبار کوچکتر از آن است بتواند به عزم راسخ این ملت آسیی وارد کند.

به گزارش خبرگزاری زاوه، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار در خطبه های امروز نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: حضور گسترده و با صلابت مردم در صحنه های سیاسی نظام اسلامی، دشمنان را مستاسل و ناامید کرده است.

  

 

وی افزود: ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن به دنیا اعلام کرد که بر سر آرمانهای انقلاب و اصول و ارزشهای دینی خود با پیروی از ولایت فقیه ثابت قدم خواهد ماند.

 

خطیب جمعه تربت حیدریه بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از روی بغض و استیصال به پیامبر اسلام(ص) توهین می کنند تا شاید مقداری از آتش کینه دوزی خود را نسبت به اسلام و مسلمین کم کنند.

 

شریعتی تبار گفت: پیام مقام معظم رهبری دل جوانان اروپا و آمریکا را به اسلام سوق داده و این سخنان بدون هیچ کمبودی به گوش جوانان در اقصی نقاط جهان رسیده است.

 

امام جعمه تربت حیدریه یادآور شد: سیاستمداران غربی مدتهاست که در استیصال و درماندگی به سر می برند و فقط نظاره گر قدرت نمایی ایران در تمامی عرصه های مختلف در منطقه و جهان اسلام هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.